13.12.2022 godz. 15.30
Centralny Dom Technologii

Gry XR – sztuka, narzędzie edukacyjne, rozrywka

Doświadczenie immersyjne łączy się zarówno ze sferą nauki, jak również rozrywki. Gry zrealizowane w konwencji XR są na to najlepszym dowodem. W jaki sposób narzędzia edukacyjne mogą być implementowane do świata gier? Co stanowi o potencjalne takich produkcji? W jaki sposób są realizowane poszczególne tytuły? Gdzie należy upatrywać szans na rozwój branży? O tym właśnie, między innymi, porozmawiamy w ramach panelu dyskusyjnego „Gry XR – sztuka, narzędzie edukacyjne, rozrywka”.

Uczestnicy

Prowadzenie
Marcin Waincetel
PanAnimacja.pl
Rozmówcy
Michał Grzesiczek
Vimagineo
dr hab. inż. arch. Rafał Szrajber
Politechnika Łódzka
Marcin Waincetel

Twórca najpopularniejszego portalu o animacjach w Polsce – PanAnimacja.pl. Dziennikarz i redaktor publikujący na łamach serwisów kulturalnych oraz magazynów branżowych takich jak Lubimyczytac.pl, Świat Wiedzy czy Nowa Fantastyka. Zewnętrzny konsultant do spraw produkcji filmowych i seriali animowanych. Prelegent festiwali kultury popularnej m.in. Pyrkon, Polcon, Dni Fantastyki, Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi. Pisanie to moja bajka… nawet gdy mam pisać o sobie w trzeciej osobie.

Michał Grzesiczek