12.12.2022 godz. 11.00
PKiN, Sala Kruczkowskiego (4. piętro)

Marketing oparty na doświadczaniu marki
– jak wykorzystać VR/AR w reklamie?

Świat marketingu 5.0 otwiera przed reklamodawcami nowe możliwości dotarcia do użytkowników. Już nie tylko informujemy o istnieniu danej marki, ale pozwalamy użytkownikom na jej doświadczanie za pomocą kampanii reklamowych w wirtualnej rzeczywistości. Jak prowadzone są kampanie z wykorzystaniem VR/AR? W których branżach najczęściej się je stosuje i od czego zależy ich skuteczność? Na te pytania spróbujemy odpowiedzieć rozmawiając o różnych przykładach działań reklamowych w obszarze wirtualnej rzeczywistości.

Uczestnicy

Prezentacja
Julia Zdobylak
Performics, część grupy Publicis
Julia
Zdobylak

Pasjonatka marketingu internetowego z zacięciem naukowca. Planuje, prowadzi i optymalizuje kampanie promocyjne największych marek zarówno w kraju jak i na rynkach zagranicznych. W wolnym czasie zanurza się w artykułach naukowych na styku psychologii i ekonomii, by jeszcze lepiej poznać zachowania konsumenckie. Obecnie pracuje na stanowisku SEM planner w agencji Performics będącej częścią Publicis Groupe, jednej z największych międzynarodowych grup mediowych.