Regulamin konkursu VR w edukacji
REGULAMIN KONKURSU „VR W EDUKACJI 2022”
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Konkurs jest organizowany pod nazwą „VR W EDUKACJI 2022” i jest zwany dalej „Konkursem”. Organizatorem Konkursu jest Edutech Expert sp. z o.o. z siedzibą ul. Ostrobramska 101 / 210, 04-041 Warszawa, wpisana do rejestru pod numerem KRS 0000884721, NIP 1133028015, reprezentowana przez Bartosza Michalaka – prezesa zarządu, zwana dalej „Organizatorem”.
- Regulamin określa cele konkursu, zasady obowiązujące zgłaszających prace (zwanych dalej Uczestnikami) do Konkursu oraz przyznawania nagród.
Nadzór nad prowadzeniem Konkursu sprawuje Koordynator Konkursu. - Zwycięzcę Konkursu wybiera Jury.
- Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu art. 2 ustawy o grach hazardowych z dnia 19.11.2009 r. (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 165) i nie podlega regułom zawartym w ww. ustawie i w rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy.
§2 CELE KONKURSU
- Wyłonienie najciekawszych koncepcji zajęć edukacyjnych wykorzystujących technologię VR, jako przewodnie narzędzie uatrakcyjniające i podnoszące efektywność przekazywanej wiedzy w ramach podstawy programowej z różnych przedmiotów/obszarów tematycznych.
- Poznanie potrzeb edukacyjnych i obszarów, w których wirtualna rzeczywistość stanowić będzie odpowiedź na ograniczenia edukatorów dysponujących standardowymi pomocami dydaktycznymi (umożliwi to analiza poruszanych w pracach konkursowych tematów).
- Aktywizacja nauczycieli w tworzeniu własnych rozwiązań dydaktycznych.
Stworzenie platformy kreatywnej współpracy między uczniami i nauczycielami.
§3 UCZESTNICY KONKURSU
- Uczestnikami Konkursu są Szkoły reprezentowane przez uczniów i nauczycieli z danej szkoły (dalej „Uczestnicy”). Mogą być to grupy złożone z minimum 1 nauczyciela i 1 ucznia. Maksymalna liczba członków grupy konkursowej nie może przekroczyć liczby uczniów w klasie zgłaszającej swoją pracę.
- Każda placówka szkolna może zgłosić jedną pracę w każdej kategorii wiekowej.
- Każdy uczeń może być zgłoszony tylko jednokrotnie.
- Nauczyciel – jako opiekun, może być zgłaszany do obu grup wiekowych w ramach zgłoszeń jednej placówki edukacyjnej.
§4 FORMA PRACY KONKURSOWEJ ORAZ SPOSÓB ZGŁOSZENIA DO KONKURSU
- Praca konkursowa powinna zawierać opis koncepcji wykorzystania gogli VR w zajęciach edukacyjnych. Powinna określać cel zajęć, ich tematykę w ramach realizowania podstawy programowej z różnych przedmiotów/obszarów tematycznych oraz sposób wykorzystania gogli VR i zawartą w nich treść wizualną.
- Koncepcja konkursowa może zostać zaprezentowana w formie prezentacji ze zdjęciami/wizualizacjami (pliki pdf, jpg, png) , filmiku (pliki wav, mp4 lub link do filmu w serwisie społecznościowym), opisu w pliku doc/pdf/odt lub łączącej powyższe formy.
- Konkurs przeprowadzany jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Udział w Konkursie mogą wziąć przedstawiciele wszystkich publicznych oraz niepublicznych placówek edukacyjnych zajmujących się kształceniem dzieci na poziomie podstawowym i ponadpodstawowym (dalej zwanych „Szkołami”).
W ramach Konkursu wyróżnione będą dwie grupy wiekowe:- szkoły podstawowe
- szkoły ponadpodstawowe
- Prace konkursowe w imieniu Twórców koncepcji zgłasza pełnoletni przedstawiciel Szkoły (nauczyciel lub osoba umocowana przez dyrekcję szkoły) poprzez kompletne wypełnienie formularza konkursowego udostępnionego na stronie www.immersionfestival.pl/konkurs wraz z materiałami multimedialnymi lub opisem tekstowym koncepcji przesłanymi online na adres: konkurs@eduvr.com.pl.
- Jedna Grupa konkursowa może zgłosić maksymalnie jedną pracę.
Do Konkursu mogą być zgłaszane tylko prace wykonane samodzielnie według własnego pomysłu zgłaszających. - Uczestnik oświadcza, że przyjmuje całkowitą i nieograniczoną odpowiedzialność z tytułu roszczeń osób trzecich kierowanych wobec Organizatora Konkursu w razie nieposiadania uprawnień do zgłoszenia Projektu do konkursu, bądź naruszenia praw autorskich i/lub dóbr osobistych osób trzecich.
- Zgłoszenia udziału będą dokonywane poprzez formularz na stronie Konkursu oraz na adres konkurs@eduvr.com.pl: od 21 listopada 2022 r. do 5 grudnia 2022 r. do godz. 23.59.
- Zgłoszone do konkursu prace udostępniane są Organizatorowi bezpłatnie.
- Udział w konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
- Organizator nie ponosi ewentualnych kosztów, ani wydatków związanych z uczestnictwem w Konkursie zakwalifikowanych Uczestników.
§5 WYŁONIENIE ZWYCIĘZCY
- Spośród wszystkich zgłoszonych prac Jury konkursu wybierze po jednej zwycięskiej w każdej z kategorii wiekowych.
- Jury zastrzega sobie prawo do przyznania poza nagrodą główną wyróżnień.
- Projekty będą oceniane ze względu na następujące kryteria:
- oryginalność pomysłu,
- atrakcyjność tematu,
- poziom wykorzystania technologii VR,
- wartość edukacyjna
- jakość wykonania.
- Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi w dniu 13.12.2022 roku podczas zakończenia Immersion Festival w Centralnym Domu Technologii. Jego wyniki zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Festiwalu oraz na stronie Organizatora.
§6 NAGRODA „VR W EDUKACJI 2022”
- Nagrodami w konkursie są gogle eduVR (2 szt. gogli eduVR wraz z oprogramowaniem dla edukacji).
- Nagroda zostanie przyznana w dwóch kategoriach wiekowych:
- szkoły podstawowe (1 szt. gogli eduVR),
- szkoły ponadpodstawowe (1 szt. gogli eduVR).
- Zwycięzcy i wyróżnieni otrzymają także dyplomy.
- Nagroda przyznawana jest dla projektu, zatem jeśli projekt konkursowy zgłaszany jest przez grupę osób, wartość nagrody nie jest multiplikowana.
- Nagród rzeczowych w Konkursie nie można zamieniać na inną nagrodę, ani na równowartość pieniężną.
- Zwycięzcy Konkursu nie mogą przenieść prawa do otrzymania nagrody na osoby trzecie.
§7 JURY
- Organizator powoła Jury składające się z przedstawicieli Organizatora oraz przedstawicieli branży technologii VR i obszaru edukacji.
- Każdy członek Jury może oddać jeden głos na wybrany przez siebie projekt.
- O wyborze zwycięzcy decyduje największa liczba oddanych głosów.
- Obrady Jury odbywają się w trybie niejawnym.
§8 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Ze względu na formułę konkursu, reklamacje nie będą uwzględniane.
§9 PROMOCJA
- Organizator w celach promocyjnych może udostępnić mediom, stacjom telewizyjnym oraz partnerskim portalom internetowym materiały do pracy, w tym zdjęcia, zwiastun (trailer) lub fragmenty pracy przesłane za zgodą właściciela praw do tej pracy w ramach konkursu.
§10 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych w ramach konkursu jest Organizator.
- Uczestnik wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przekazanych w formularzu zgłoszeniowym danych osobowych do celów związanych z przeprowadzeniem Konkursu (zgodnie z art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO).
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora danych.
- Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z administratorem danych, jeżeli będzie to konieczne ze względu na specyfikę nagrody w Konkursie oraz podmiotom uprawnionym do otrzymania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wydania nagród w Konkursie. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas wydania nagród, a następnie do czasu przedawnienia ew. roszczeń.
- Uczestnikowi, którego dane dotyczą, przysługuje prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich poprawy, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy Organizator przetwarza dane Uczestnika na podstawie jego prawnie uzasadnionego interesu.
§ 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 16.11.2022.
- Regulamin będzie dostępny w okresie trwania Konkursu w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.immersionfestival.pl
- Zasady Konkursu określa wyłącznie Regulamin oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
- Zgłoszenie pracy do udziału w Konkursie jest równoznaczne z przyjęciem zasad niniejszego Regulaminu.
- Organizator jest uprawniony do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie.
Zmieniony Regulamin obowiązuje od czasu opublikowania go na stronie www.immersionfestival.pl. - We wszystkich sprawach nieobjętych niniejszym Regulaminem decydują organizatorzy, którzy podejmują decyzje w oparciu o przepisy prawa polskiego.
- Organizator zastrzega sobie prawo odwołania Konkursu bez podania przyczyn i z tego tytułu Uczestnikom nie przysługuje prawo do roszczeń o odszkodowanie.
- Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonywania zobowiązań związanych z Konkursem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
Regulamin w wersji z dnia 16 listopada 2022